Periode: 1 maand
Locatie: Amsterdam Schiphol Airport 
Klant: Unionpay 
Evenement: Brand Awareness 

UnionPay, de grootste creditcardmaatschappij van China, heeft in samenwerking met blndr, Snipperwall en Amsterdam Schiphol Airport een grootschalige campagne gelanceerd om ‘brand awareness’ te creëren. Deze campagne gericht op Chinees Nieuwjaar heeft de hele maand januari gedraaid. Bezoekers konden bij de photobooth een unieke foto maken en deze direct delen. Enkele seconden na het maken van de foto, werd de foto getoond op de Snipperwall. Alle bezoekers kregen na afloop een voucher mee waarmee aantrekkelijke korting verkregen kon worden bij de retailers op het vliegveld.

Bij blndr ben je verzekerd van een succesvolle activatie uitstekende service en goed inzicht in de resultaten. Maar waarom zou je op ons woord geloven. Dit is wat klanten zeggen over ons;

1574
Gemaakte foto's

1285
E-mails verstuurd

12600
Potioneel bereik

2815
mensen gefotografeerd

DE SPECIALiST OP GEBIED
VAN GREENSCREEN
FOTOMARKETING

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op.

Binnen 30 minuten ontvang je een reactie en helpen we je met het vinden van de juiste oplossing. Langskomen mag natuurlijk ook, kan je gelijk zien hoe het werkt.

Kan je je foto niet vinden? Volg dan deze link in plaats van dit formulier.

* We nemen je privacy serieus en zullen je nooit spam sturen

© blndr - picture the experience