Periode: 30 dagen
Locatie: Amsterdam Schiphol Airport 
Klant: KLM/ Edmonton 
Evenement: Brand Awareness 

KLM heeft voor de luchthaven Schiphol in samenwerking met Explore Edmonton een campagne ontwikkeld om reizigers kennis te laten maken met Edmonton & The Canadian Rockies.

De reizigers konden op Schiphol met onze greenscreen het ultieme wintersport gevoel beleven. Onze fototerminal stond Stand Alone op Schiphol waardoor de reizigers hem helemaal zelf konden bedienen; kies je favoriete achtergrond uit, poseer en klik.. de foto wordt gemaakt!

Bij blndr ben je verzekerd van een succesvolle activatie uitstekende service en goed inzicht in de resultaten. Maar waarom zou je op ons woord geloven. Dit is wat klanten zeggen over ons;

1344
Gemaakte foto's

1225
E-mails verstuurd

11432
Potioneel bereik

2677
mensen gefotografeerd

DE SPECIALiST OP GEBIED
VAN GREENSCREEN
FOTOMARKETING

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op.

Binnen 30 minuten ontvang je een reactie en helpen we je met het vinden van de juiste oplossing. Langskomen mag natuurlijk ook, kan je gelijk zien hoe het werkt.

Kan je je foto niet vinden? Volg dan deze link in plaats van dit formulier.

* We nemen je privacy serieus en zullen je nooit spam sturen

© blndr - picture the experience