Periode: vijf maanden
Locatie: Amsterdam Schiphol Airport 
Klant: ING 
Evenement: ING Campagne 'Here I Come' 

ING heeft speciaal voor de luchthaven Schiphol een campagne ontwikkeld om aansluiting te krijgen met zakelijke en niet-zakelijke reizigers. De campagne heeft de titel “World, here I come” waarbij ‘World’ telkens vervangen wordt door een relevante tekst. Diverse onderdelen op de luchthaven worden gebrand met deze campagne.

In samenwerking met Brandbase verzorgde wij een photo booth waarbij reizigers zelf hun tekst voor “here I come” konden plaatsen. Vervolgens verscheen de tekst op de air bridge op de foto. Deze photo booth is volledig zelf te bedienen door de reizigers. In de software van de photo booth was een tool geïntegreerd om de foto ook direct te delen via social media. Het ontwerp van de photo booth is in lijn met de rest van de campagne waarbij er gespeeld is met diverse ‘bestemmingen’. De photo booth heeft totaal vijf maanden op Schiphol gestaan over twee jaar verspreid.

Bij blndr ben je verzekerd van een succesvolle activatie uitstekende service en goed inzicht in de resultaten. Maar waarom zou je op ons woord geloven. Dit is wat klanten zeggen over ons;

6727
Gemaakte foto's

6321
E-mails verstuurd

85450
Potioneel bereik

12332
mensen gefotografeerd

DE SPECIALiST OP GEBIED
VAN GREENSCREEN
FOTOMARKETING

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op.

Binnen 30 minuten ontvang je een reactie en helpen we je met het vinden van de juiste oplossing. Langskomen mag natuurlijk ook, kan je gelijk zien hoe het werkt.

Kan je je foto niet vinden? Volg dan deze link in plaats van dit formulier.

* We nemen je privacy serieus en zullen je nooit spam sturen

© blndr - picture the experience